Te rugăm să introduci, în pagina Recuperare parolă, adresa de e-mail pe care ai folosit-o la crearea contului AntenaPlay. Vei primi imediat pe e-mail la adresa introdusă instrucțiuni pentru setarea unei noi parole (de preferat in browser fie de pe mobil, fie de pe laptop/PC).
Mă autentificam doar prin Facebook, nu am parolă pe AntenaPlay
Dacă ți-ai creat contul AntenaPlay prin login / autentificare cu Facebook, inseamnă ca nu ai avut niciodata o parola setată special pentru AntenaPlay.
În acest caz, accesează pagina Intră în cont și click pe butonul "Login cu Facebook" urmat de pagina de schimbare / setare parolă. Introdu parola dorită special pentru AntenaPlay și asta este tot. Ulterior, te poți autentifica oricând in AntenaPlay, pe calculator, telefon sau smart TV, utilizând adresa ta de e-mail folosită și la contul de Facebook și parola setată pentru AntenaPlay.
Reține, te rugăm, că atunci când te autentifici în AntenaPlay prin intermediul Facebook este la fel de importantă adresa de email pe care ai folosit-o la crearea respectivului cont de Facebook.
Dacă ești încă autentificat în contul AntenaPlay poți să vezi în Contul meu / Profil care este respectiva adresă de e-mail și este important să știi dacă o (mai) folosești sau încă mai ai acces la ea pentru că e-mailul cu instrucțiuni va veni pe acea adresă de e-mail.
Dacă nu o mai folosești este suficient să ne scrii aici ca să te ajutăm: https://ajutor.antenaplay.ro/hc/ro/requests/new
Dacă adresa de e-mail din contul AntenaPlay sau cea de de la contul de Facebook este validă, poți merge aici https://antenaplay.ro/recuperare-parolă, unde introduci adresa de e-mail și apeși butonul "Recuperare parolă".
Apoi îți verifici contul de e-mail (vezi, te rugăm, și în Junk / Spam) și acolo găsești instrucțiuni exacte despre setarea unei noi parole.
După setarea parolei trebuie să ieși din cont Contul Meu / Deconectare și apoi să reintri în cont prin adresa email // parola nou setată pe care te rugăm să o folosești de aici înainte (și să nu mai folosești ulterior Login cu Facebook).
Mă loghez prin contul meu Orange
Te rugăm să încerci să îți resetezi parola pe site-ul Orange, în această pagină sau să contactezi Serviciul Clienți Orange pentru serviciul Orange TV Go, apelând numărul de telefon 0374.300.300
Mă loghez prin contul meu Telekom
Te rugăm să încerci să îți resetezi parola pe site-ul Telekom, în această pagină sau să contactezi Serviciul Clienți Telekom.